Nákup Facebook fanoušků? Ano, ale jen těch aktivních!
Facebook není jen celosvětově nejoblíbenější sociální síť. Je to i jeden z nejefektivnějších marketingových kanálů, prostřednictvím kterého můžete získat obrovské množství nových zákazníků. Pokud jste zatím o napojení svého e-shopu či firemních stránek na Facebook pouze uvažovali, neměli byste otálet. Konkurence tak zřejmě učinila již dávno a každým dnem úročí výhody, které sociální síť přináší. Založte si Facebookový profil a dejte o sobě vědět co nejdříve! Samotný profil je ovšem bez uživatelů, kteří si budou obsah prohlížet a dále ho sdílet, úplně zbytečný. Klíčem k úspěchu jsou fanoušci, ze kterých se při troše štěstí stanou zmínění zákazníci. Otázkou tedy je, jak Facebook fanoušky získat.
Máte-li dost času, můžete fanoušky oslovovat přímo. S nedostatečnými zkušeností je ale tato metoda velmi pomalá a jako mnohem výhodnější se jeví svěřit úkol někomu, kdo se o získání Facebook fanoušků postará za vás. Nákup Facebook fanoušků patří mezi vyhledávané a navíc i velmi levné služby. Stovka či tisíce fanoušků lze získat za pár korun. Dejte si však pozor na to, aby noví fandové nebyly takzvané „mrtvé duše“. Zmíněné označení si vysloužily neaktivní profily, které byly vytvořeny pouze za účelem prodeje fanoušků. Nebudou vaše příspěvky sdílet ani přispívat do diskuze – v ničem vám nepomohou a vyhodíte za ně spoustu peněz.
Na nabídky na nákup Facebook fanoušků, kteří jsou skuteční a aktivní, narazíte na známém portálu s mikroslužbami Stovkomat. U každé z nabídek najdete přesný popis (počet fanoušků, doba dodání apod.), ale také komentáře o lidí, kteří si již u dotyčného Facebook fanoušky koupili. Na základě hodnocení zjistíte, jestli dostanete to, co jste hledali. Nákup Facebook fanoušků má i další výhody. Nejde jen o samotné sdílení vašich příspěvků, ale také zvýšení důvěryhodnosti cílového webu. Návštěvníci, kteří na vaše webovky zavítají přímo, uvidí, že se o vás zajímá spoustu dalších lidí. Vaše renomé budete stoupat a s ním i zisky. A neměli bychom zapomínat ani na takzvané sociální faktory, které zřejmě mají vliv na pozice ve vyhledávání. Není co řešit, kupte si své Facebook fanoušky a začněte vydělávat!
Publikováno: 24. 12. 2013
Kategorie: Praktické rady