Využijte sílu reklamních předmětů ve svůj prospěch!

Jaká je vaše reakce, když vám obchodní zástupce předá malý dáreček v podobě firemní propisky, kalendáře nebo třeba klíčenky? Co na tom, že jde o drobnost za pár korun – vyvolá ve vás sympatie a na vašich rtech se objeví úsměv od ucha k uchu. Jinými slovy – každý rád dostává dárečky a není za co se stydět. Tak proč si nezahrát na Santu a nezačít s rozdáváním „dárků“ taky? Reklamní předměty mají obrovský potenciál a je jen na vás, jestli ho dokážete využít.

Vaše značka bude na očích

Investice do obyčejných věcí každodenní potřeby (např. zmíněné propisky, zápisníky, klíčenky, magnety na lednici...) se rozhodně vyplatí. Za pár korun získáte propagační předměty, které budou obdarované osoby neustále využívat. Vaše značka se jim rychle dostane pod kůži a ve vhodnou chvíli se opět obrátí na vás – na člověka, který byl tak milý a zahrnul je praktickými dárečky.

Někdy se vyplatí i investice do luxusních dárků

Reklamní předměty samozřejmě nezahrnují pouze výše zmíněné drobnosti. V praxi je třeba rozlišit, za jakým účelem a komu danou věc věnujete. Vážený obchodní partner si bezesporu zaslouží víc než jen obyčejnou plastovou propisku. Chcete-li se mu zavděčit, věnujte mu třeba luxusní pero Parker.

Stylový textil = chodící reklama

V reklamní předmět lze transformovat prakticky libovolnou věc. Velmi populární je oblečení. Stačí rozdat pár triček nebo mikin (samozřejmě s logem vaší firmy, jak jinak) a voilá – chodící reklama je na světě. Samozřejmě za předpokladu, že na textilu nebudete šetřit a věnujete lidem kvalitní věci, které se nebudou stydět nosit na veřejnosti.

Spolupracujte s tím, s kým spolupracují ti nejlepší

Chcete-li se podívat, jak vypadá nabídka reklamních předmětů v praxi, zamiřte na www.imi.cz. Společnost iMi Partner a.s. patří mezi absolutní špičku a nabízí více než 25 000 položek skladem. Disponuje vlastní tiskárnou a vytvoří pro vás optimální řešení na míru. Mezi dlouhodobé klienty patří úspěšné firmy jako ČEZ, Nestlé, Avon nebo Siemens – jejich marketingoví experti sílu reklamních předmětů moc dobře znají a dokáží ji využít. Teď je řada na vás!

Publikováno: 29. 04. 2015

Kategorie: Podnikání

Autor: Honza Vodička

Tagy: reklamní předměty